Excel ei ehkä olekaan se helpoin tapa

Hubspotin CRM on Asiakkuudenhallintatyökalu, joka toimii parhaiten palvelualan yrityksille, joissa halutaan löytää intuitiivinen työkalu myynnin ja markkinoinnin johtamiseen. CRM raportointi on vain niin hyvää, kuin sinne syötetyn datan laatu – ja tässä makaa Hubspotin vahvuus. Hubspotin CRM:n parhaat puolet ovat sen helppokäyttöisyys ja visuaalisuus, joiden ansiosta se on erittäin käyttäjäystävällinen asiakkuudenhallintatyökalu.

“Tämä on todellinen customer testimonial ja omasta näkemyksestäni yhteistyöstä nousi ehdottomasti esille itseäni lämmittävä asia:

Todellinen ja rento yhteys syntyi heti Lotan kanssa ja jutut lensivät usein kyllä myös Hubspotin ulkopuolelle.

Saimme juuri ensimmäisen osuuden Innovation Home:n HubSpot-kehitysprojektista valmiiksi Lotta:n kanssa. Lotta luotsaa Kasvupirtti -nimistä yritystä keskittyen asiakaskokemuksen kehitystyöhön. Meidän kohdalla tämä tarkoitti HubSpotin kokonaisvaltaista ravistelua; turhat kentät pois käytöstä, diilit kunnolla käyttöön, workflow’t kuntoon.

Lopputuloksena meillä on toimivammat raportoinnin työkalut ja pidempiaikainen strategia HubSpotin käytölle myyntityössä. Syksyllä seuraavia steppejä asiakashallinnan kanssa.

Miksi ottaa projektiin ulkopuolinen HubSpot-asiantuntija:

✨ Palveluna ostetussa projektissa voidaan määritellä laajuus muutostöille

✨ Kaikkea ei tarvitse osata itse – ulkopuolisen avun käyttö tuo uusia näkemyksiä ja asiantuntijuutta

✨ Yrityksen vakiintuneet toimintatavat on hyvä tsekata ja tarkentaa”

OUTI HIRVI, 
INNOVATION HOME
 

Kaksio Labs?

Kaksio® Labs on sertifioitu Elite-tason HubSpot-kumppani, joka tarjoaa toimialakohtaisia HubSpot-ratkaisuja ja -palveluja. Olemme erikoistuneet HubSpot-kehitykseen, datamigraatioihin, integraatioihin sekä vaativiin käyttöönottoihin. Tuemme asiakkaidemme kasvua ja autamme rakentamaan kestävää kilpailuetua HubSpot-teknologiaa hyödyntäen. Missiomme on olla maailman innovatiivisin tekninen HubSpot-partneri.

Asiakaskokemus-
auditointi

Tiedätkö mitä asiakkaasi ajattelevat sinusta? B2B-Asiakaskokemusauditoinneilla tutkitaan laadullisilla puhelinhaastatteluilla asiakkaidesi nykyisen tyytyväisyyden lisäksi mm. minkälaisia ratkaisuja he toivovat yritykseltäsi tulevaisuudessa ja miksi he valitsivat sinut, eivätkä kilpailijaasi.

Asiakaskokemuksen
Kehittäminen

Etsinnässä kestävä ratkaisu asiakkuuksien kehitykseen ja seurantaan? B2B-asiakkuuksien kehittämisen konsultaatiossa saat yrityksenne tavoitteisiin ja asiakkaidenne palautteisiin perustuvat mittarit sekä seurantasuunnitelman asiakaskokemuksen jatkuvaan kehittämiseen.

Asiakkuuksien
Johtaminen

B2B-Asiakkuuksien Johtamisen konsultaatiossa rakennetaan asiakkuuksien hoidon suunnitelma eli Account Management Plan, joka perustuu yrityksesi henkilökunnan sekä sen asiakkaiden kokemuksiin parhaista käytännöistä ja kokemuksista.