Asiakkaiden onnistuminen on Kasvupirtin tärkein mittari.
Tämä yritys on perustettu visiolle paremmin voivasta työyhteisöistä ja tyytyväisemmistä asiakkaista. Tämä yrityksen tavoite on auttaa yrityksiä menestymään ja kehittymään yhdessä asiakkaidensa kanssa. Pyörää tässä ei ole keksitty uudestaan, vaikka ajomukavuutta, nopeutta ja turvallisuutta onkin viety eteenpäin. Irrota apupyörät ja lähde mukaan.

"Saimme uutta ja relevanttia tietoa asiakkaista ja lisäksi vahvistui oma kokemus ja näkemys siitä, mitä asiakkaat meistä oikeasti ajattelee. Kyllä se datan sekä tiedon määrä mitä tästä saatiin positiivisesti yllätti meidät. Lotta sai starttipalaverin jälkeen hyvin kiinni tästä meidän bisneksestä, mikä näkyi ymmärryksenä haastatteluissa."
ALEKSI HELANDER, THE BIG BUSINESS INSIGHT GROUP OY
Palvelut
01.
Tiedätkö mitä asiakkaasi ajattelevat sinusta? B2B-Asiakaskokemusauditoinneilla tutkitaan laadullisilla puhelinhaastatteluilla asiakkaidesi nykyisen tyytyväisyyden lisäksi mm. minkälaisia ratkaisuja he toivovat yritykseltäsi tulevaisuudessa ja miksi he valitsivat sinut, eivätkä kilpailijaasi.
02.
B2B-Asiakkuuksien Johtamisen konsultaatiossa rakennetaan asiakkuuksien hoidon suunnitelma eli Account Management Plan, joka perustuu yrityksesi henkilökunnan sekä sen asiakkaiden kokemuksiin parhaista käytännöistä ja kokemuksista.
03
Etsinnässä kestävä ratkaisu asiakkuuksien kehitykseen ja seurantaan? B2B-asiakkuuksien kehittämisen konsultaatiossa saat yrityksenne tavoitteisiin ja asiakkaidenne palautteisiin perustuvat mittarit sekä seurantasuunnitelman asiakaskokemuksen jatkuvaan kehittämiseen.
04
Onko teillä Hubspotin Asiakkuudenhallintatyökalu jo käytössä, mutta sitä ei oikeasti käytetä? Maksatteko jo lisenssistä, jolle ette näe tällä hetkellä hyötyä? Vai oletteko pohtimassa ensimmäisen CRM:n hankkimista myynnin johtamisen työkaluksi? Hubspotin käyttöönotto on silloin palvelu juuri sinulle.