Asiakkaiden onnistuminen on Kasvupirtin tärkein mittari.
Tämä yritys on perustettu visiolle paremmin voivasta työyhteisöistä ja tyytyväisemmistä asiakkaista. Tämä yrityksen tavoite on auttaa yrityksiä menestymään ja kehittymään yhdessä asiakkaidensa kanssa. Pyörää tässä ei ole keksitty uudestaan, vaikka ajomukavuutta, nopeutta ja turvallisuutta onkin viety eteenpäin. Irrota apupyörät ja lähde mukaan.
“Tosi toimiva tapa tutkia asiakaskokemusta. Asiakkaalle vahvistuu totuus, että me välitetään heistä, mikä on meille erittäin tärkeää. Tuloksista tehty tiivistelmä sisältää oikean tason tietoa asioista, joita voidaan käydä yrityksen sisäisesti yhdessä laajemmin läpi.
Käytiin auditoinnin tuloksia valmiiksi tehdyn tiivistelmän kanssa henkilökunnan kanssa läpi ja se herätti hyvää keskustelua. Saimme projektista konkreettisia uusia kehitysaihoita, joita otamme mukaan myös henkilöstömme koulutuksiin ja kehitämme näiden avulla toimintaamme
Meidän kannalta tämä oli nappisuoritus. (Asiakaskokemus auditointi) tehtiin riittävällä tasolla ja riittävällä suuruudella. Suosittelisin ehdottomasti tätä myös muille. Lotan rehellisyys ja tapa toimia toimii. Aito into tekemisessä huokuu.
Teemme auditoinnin uudestaan ensikeväänä. “
Kalle Venäläinen
Toimitusjohtaja
TARVE
Asiakassuhteiden syventäminen, Asiakkaiden tulevaisuuden tarpeiden ymmärtäminen
RATKAISU: Asiakkuuksien Johtaminen
Graniitti on täynnä kivenkovia ammattilaisia, hanke- ja projektijohtamista, ketteriä rooleja, laadunvarmistusta, liiketoiminta- ja palvelumuotoilua sekä muutoksen mahdollistajia.
Graniitti haluaa olla luotettavin kumppani asiakkailleen heidän tärkeimmissä muutoksissa. He vievät asiat sovitusti maaliin ja hakevat jokaiseen tarpeeseen sopivinta henkilöä tai tiimiä. https://www.graniittiservices.fi/fi/
ALEKSI HELANDER, THE BIG BUSINESS INSIGHT GROUP OY