Asiakkaiden onnistuminen on Kasvupirtin tärkein mittari.

Tämä yritys on perustettu visiolle paremmin voivasta työyhteisöistä ja tyytyväisemmistä asiakkaista. Tämä yrityksen tavoite on auttaa yrityksiä menestymään ja kehittymään yhdessä asiakkaidensa kanssa. Pyörää tässä ei ole keksitty uudestaan, vaikka ajomukavuutta, nopeutta ja turvallisuutta onkin viety eteenpäin. Irrota apupyörät ja lähde mukaan.

“Tosi toimiva tapa tutkia asiakaskokemusta. Asiakkaalle vahvistuu totuus, että me välitetään heistä, mikä on meille erittäin tärkeää. Tuloksista tehty tiivistelmä sisältää oikean tason tietoa asioista, joita voidaan käydä yrityksen sisäisesti yhdessä laajemmin läpi.

Käytiin auditoinnin tuloksia valmiiksi tehdyn tiivistelmän kanssa henkilökunnan kanssa läpi ja se herätti hyvää keskustelua. Saimme projektista konkreettisia uusia kehitysaihoita, joita otamme mukaan myös henkilöstömme koulutuksiin ja kehitämme näiden avulla toimintaamme

Meidän kannalta tämä oli nappisuoritus. (Asiakaskokemus auditointi) tehtiin riittävällä tasolla ja riittävällä suuruudella. Suosittelisin ehdottomasti tätä myös muille. Lotan rehellisyys ja tapa toimia toimii. Aito into tekemisessä huokuu.

Teemme auditoinnin uudestaan ensikeväänä. “

Kalle Venäläinen

Toimitusjohtaja

TARVE
Asiakassuhteiden syventäminen, Asiakkaiden tulevaisuuden tarpeiden ymmärtäminen

RATKAISU: Asiakkuuksien Johtaminen

Graniitti on täynnä kivenkovia ammattilaisia, hanke- ja projektijohtamista, ketteriä rooleja, laadunvarmistusta, liiketoiminta- ja palvelumuotoilua sekä muutoksen mahdollistajia.

Graniitti haluaa olla luotettavin kumppani asiakkailleen heidän tärkeimmissä muutoksissa. He vievät asiat sovitusti maaliin ja hakevat jokaiseen tarpeeseen sopivinta henkilöä tai tiimiä. https://www.graniittiservices.fi/fi/

"Lotta kuuntelee, sisäistää ja tiivistää asioita ja hänen kanssaan on kiva tehdä töitä. Lotalta ei tullut tyhmiä kysymyksiä vaan selkeästi kuunneltiin, mikä on luottamusta herättävä piirre. Yhteistyön aikana oon koko ajan kokenut, että ollaan menossa samaan suuntaan. Meille tuli vähän kesken projektia muutosideakin ja sekin saatiin toteutettua sujuvasti."
"Meillä on niin sanotusti nyt paljon uusia narunpäitä, joista vetämällä päästään eteenpäin. Eli osataan tarjota pikkuisen enemmän sinne, minne pitääkin, kun tiedetään asiakkaasta enemmän. Nyt osataan lähteä porukassa kehittämään toimintaa eteenpäin, kun ei tarvitse enää arvailla mitä asiakas ajattelee ja toivoo."
"Suosittelisin Kasvupirttiä myös muille. Ylipäätään kokonaisuuden hallinta toimi hyvin, minulle ei jäänyt missään vaiheessa tunnetta, että en olisi tiennyt mitä tapahtuu ja missä mennään. Haastateltu asiakaskin soitti ja kehui haastattelun olleen hyvä."