Asiakkaiden onnistuminen on Kasvupirtin tärkein mittari.

Tämä yritys on perustettu visiolle paremmin voivasta työyhteisöistä ja tyytyväisemmistä asiakkaista. Tämä yrityksen tavoite on auttaa yrityksiä menestymään ja kehittymään yhdessä asiakkaidensa kanssa. Pyörää tässä ei ole keksitty uudestaan, vaikka ajomukavuutta, nopeutta ja turvallisuutta onkin viety eteenpäin. Irrota apupyörät ja lähde mukaan.

“Halusimme saada tietoa uusien – ja nykyasiakkaidemme tyytyväisyydestä, kerätä lisätyökaluja myynnille meille suht tuoreesta markkinasta ja saada verkkosivuillemme referenssi kertomuksia asiakkailtamme. Ensimmäisten auditointien viimeinen osa tehtiin syksyllä, jolloin kokonaisuus katsottiin kertaalleen läpi koko henkilöstön kanssa Lotan vetämänä.

Asiakkaiden kuuntelu ja asiakaskokemus on aiheena minulle sydäntä lähellä. Lotan valitseminen asiakaskokemuksen kehittämisen kumppaniksi syntyi alun keskusteluiden luontevuudesta. Minusta tuntuu, että ajatellaan ja suhtaudutaan asiakaskokemukseen hirveän samalla tavalla. Yhteistyötä oli näiden pohjalta helppo aloittaa.

Lotta kuuntelee, sisäistää ja tiivistää asioita ja hänen kanssaan on kiva tehdä töitä. Lotalta ei tullut tyhmiä kysymyksiä vaan selkeästi kuunneltiin, mikä on luottamusta herättävä piirre.

Tuloksien läpikäynnissä päästiin kunnolla pureutumaan asiaan. Meidän toiveena oli saada myös meidän myynnille kättä pidempää tästä ja sitä minusta myös löytyikin hyvin. Yhtä lailla Lotan suositukset ja kehitysehdotukset oli hyviä ja ne aiheuttivat hyvää keskustelua meillä. Referenssejä saamme julkaistua jo kesällä, kun aletaan kontaktoida meidän uusia asiakkaita.

Sini Kemiläinen

Luova Suunnittelija

TARVE
Liiketoiminnan kehittäminen, Asiakastyytyväisyys, Myynnin työkalut, Referenssiaihiot

RATKAISU: Asiakaskokemuksen Kehittäminen

C2 SmartLight on suomalainen teknologiayritys, jonka missio on tehdä jokaisesta ympäristöstä älykkäämpi uniikin sähkön ohjaukseen perustuvan teknologian avulla. Tämän älyratkaisuja tarjoavan asiantuntijatalon erityisosaamista ovat tarpeenmukaisen valaistuksen ratkaisut, joista nauttii jo kaksi kolmasosaa suomalaisista. https://c2smartlight.com/

"Tosi toimiva tapa tutkia asiakaskokemusta. Asiakkaalle vahvistuu totuus, että me välitetään heistä, mikä on meille erittäin tärkeää. Tuloksista tehty tiivistelmä sisältää oikean tason tietoa asioista, joita voidaan käydä yrityksen sisäisesti yhdessä laajemmin läpi."
"Suosittelisin Kasvupirttiä myös muille. Ylipäätään kokonaisuuden hallinta toimi hyvin, minulle ei jäänyt missään vaiheessa tunnetta, että en olisi tiennyt mitä tapahtuu ja missä mennään. Haastateltu asiakaskin soitti ja kehui haastattelun olleen hyvä."
"Meillä on niin sanotusti nyt paljon uusia narunpäitä, joista vetämällä päästään eteenpäin. Eli osataan tarjota pikkuisen enemmän sinne, minne pitääkin, kun tiedetään asiakkaasta enemmän. Nyt osataan lähteä porukassa kehittämään toimintaa eteenpäin, kun ei tarvitse enää arvailla mitä asiakas ajattelee ja toivoo."