.                   

VISIO

Perustin yrityksen, sillä haluan lisätä ymmärrystä ympärilläni. Yhteinen ymmärrys lähtee mielestäni omien ennakko-oletusten laskemisesta ja yksinkertaisesta kuuntelusta sekä toisilta oppimisesta. Toisilta oppiminen ja itsensä kehittäminen johtaa kasvuun - tästä juontuu myös yritykseni nimi Kasvupirtti

Tulevaisuudessa tahtotilana on kasvaa ja kehittyä yhdessä kumppaniasiakkaiden ja heidän asiakkaidensa kanssa.
Vain yhdessä voimme vastata liiketoiminataympäristön jatkuvan muutoksen synnyttämiin haasteisiin ja menestyä.


TARINANI


Olen Kasvupirtin perustaja Lotta Laukkanen ja olen kotoisin Hankasalmelta, Keski-Suomen sydämestä. Olen kasvanut yrittäjien ympäröimänä ja ehkä siksi yrittäjyys onkin ollut edessäni jo alusta asti.

Vuosi 2020 oli hurjaa aikaa ja pakotti myös minut miettimään mitä haluan tulevaisuudelta. Mikä minua motivoi, minkä arvojen mukaan haluan toimia ja miten voin tuoda hyvää myös ympärilleni - ja voisinko vielä työllistyä näiden puitteiden sisällä. Minulle tärkeitä teemoja ovat (työ)hyvinvointi, tasavertaisuus ja kasvu.

Ennen uraani yrittäjänä työtaustani on ollut monipuolinen, aloitin työurani yläkoulussa jäätelökopista ja jatkoin siitä ravintola-alan pariin, jossa työskentelin läpi lukion. Ammattikorkeakoulussa perustimme osuuskunnan, joka on ensimmäinen kokemukseni omasta yrittäjyydestä sekä sen mahdollisuuksista - että haasteista. Valmistuin Jyväskylän Ammattikorkeakoulusta Palveluiden tuottamisen ja johtamisen koulutusohjelmasta Restonimiksi vuonna 2014.

Vuonna 2016 jätin ravintola-alan taakseni ja siirryin teleoperaattori DNA:lle asiakaspalvelun ja myynnin pariin. Näihin aikoihin aloin tarkemmin syventyä myös asiakaskokemukseen, mistä se koostuu ja mitä se voi yritykselle mahdollistaa. Pian tajusin, että asiakaskokemus keskeisyys on minusta yksinkertaisesti paras tapa tehdä bisnestä. Asiakaskokemus keskeisesti toimittaessa voittavat niin asiakas, yritys kuin henkilökuntakin.

Intohimoni asiakaskokemukseen siivitti minut vuonna 2018 Firstbeat Technologies Oy:lle kasvutiimiin, jossa pääsin työskentelemään eri kehitysalueilla muun muassa myynnin tuen, markkinoinnin, CRM-hallinnan ja koulutuksen, prosessikehityksen sekä tuotekehityksen parissa. Tärkeänä osana rooliani Firstbeatillä oli asiakkuuksienhallinnan ja -johtamisen suunnittelun tehtävät. Näihin puitteisiin perustuvat yritykseni palvelut tänä päivänä. 

Kuinka voin auttaa?


Ystävällisin terveisin

Lotta Laukkanen

ASIAKKAIDEN KERTOMAA:

"Tosi toimiva tapa tutkia asiakaskokemusta. Asiakkaalle vahvistuu totuus, että me välitetään heistä, mikä on meille erittäin tärkeää. Tuloksista tehty tiivistelmä sisältää oikean tason tietoa asioista, joita voidaan käydä yrityksen sisäisesti yhdessä laajemmin läpi. - - Lotan rehellisyys ja tapa toimia toimii. Aito into tekemisessä huokuu. Teemme auditoinnin uudestaan ensikeväänä. " 

Toimitusjohtaja Kalle Venäläinen,
Graniitti Services Oy 

OTA YHTEYTTÄ!