Palvelut

Me emme voi koskaan tietää mitä toinen ajattelee, ellemme kysy.

Edes B2B-bisneksessä emme koskaan tee kauppaa yrityksen kanssa  – toisella puolella on aina ihminen, jonka ongelmaa ratkaistaan tai työn tekemistä helpotetaan. Tältä pohjalta voidaankin sanoa, että olemme siis kiinni henkilöbisneksessä, jossa mukana ovat yksilöt kaikkine odotuksineen ja kokemuksineen.  Kun B2B-liiketoimintaa käsittelee henkilöbisneksenä, on helpompi katsoa kaikkia yrityksen asiakaskokemukseen vaikuttavia osia ja alkaa suunnitelmallisesti kehittämään yrityksen asiakaskokemusta eteenpäin.

Aihealueita joissa voin sinua auttaa

01.

Asiakastyytyväisyyden Risut & Ruusut suoraan asiakkailtasi.

02.

Hubspot Sales CRM Asiakkuudenhallintatyökalun käyttöönotto ja koulutukset

03.

Prosessin vaiheiden tulee tuottaa asiakkaalle lisäarvoa ja ohjata asiakkuutta haluttuun suuntaan.

04.

Haastatteluista voidaan kerätä referenssitarinoihin tarvittavat materiaalit.

05.

Perusta liiketoiminnan kehityksesi asiakkuuksien todellisille tarpeelle, ei oletuksille. 

06.

Miksi asiakkaasi valitsevat sinut, eivätkä kilpailijaasi? Tunnista tarjoamasi lisäarvo.

07.

Syvennä asiakkuuksistasi kumppaneita panostamalla avoimeen viestintään ja arvon luontiin.

08.

Kuinka tarjota lisäarvoa asiakkaalle osana palveluprosessiasi.

Palvelut

01.
Tiedätkö mitä asiakkaasi ajattelevat sinusta? B2B-Asiakaskokemusauditoinneilla tutkitaan laadullisilla puhelinhaastatteluilla asiakkaidesi nykyisen tyytyväisyyden lisäksi mm. minkälaisia ratkaisuja he toivovat yritykseltäsi tulevaisuudessa ja miksi he valitsivat sinut, eivätkä kilpailijaasi.
02.
B2B-Asiakkuuksien Johtamisen konsultaatiossa rakennetaan asiakkuuksien hoidon suunnitelma eli Account Management Plan, joka perustuu yrityksesi henkilökunnan sekä sen asiakkaiden kokemuksiin parhaista käytännöistä ja kokemuksista.
03
Etsinnässä kestävä ratkaisu asiakkuuksien kehitykseen ja seurantaan? B2B-asiakkuuksien kehittämisen konsultaatiossa saat yrityksenne tavoitteisiin ja asiakkaidenne palautteisiin perustuvat mittarit sekä seurantasuunnitelman asiakaskokemuksen jatkuvaan kehittämiseen.
04
Onko teillä Hubspotin Asiakkuudenhallintatyökalu jo käytössä, mutta sitä ei oikeasti käytetä? Maksatteko jo lisenssistä, jolle ette näe tällä hetkellä hyötyä? Vai oletteko pohtimassa ensimmäisen CRM:n hankkimista myynnin johtamisen työkaluksi? Hubspotin käyttöönotto on silloin palvelu juuri sinulle.