Asiakkaiden onnistuminen on Kasvupirtin tärkein mittari.

Tämä yritys on perustettu visiolle paremmin voivasta työyhteisöistä ja tyytyväisemmistä asiakkaista. Tämä yrityksen tavoite on auttaa yrityksiä menestymään ja kehittymään yhdessä asiakkaidensa kanssa. Pyörää tässä ei ole keksitty uudestaan, vaikka ajomukavuutta, nopeutta ja turvallisuutta onkin viety eteenpäin. Irrota apupyörät ja lähde mukaan. 

“Suosittelisin Kasvupirttiä myös muille. Ylipäätään kokonaisuuden hallinta toimi hyvin, minulle ei jäänyt missään vaiheessa tunnetta, että en olisi tiennyt mitä tapahtuu ja missä mennään. Haastateltu asiakaskin soitti ja kehui haastattelun olleen hyvä.

Ensinnäkin oli hyvää, että tällaista tehdään. Asiakkaat tietävät, että heistä välitetään. Tästä saatiin valmiita ideoita, miten lähdetään liiketoimintaa kehittämään. Osa oli sellaisia, jotka jo tiesin entuudestaan, mutta hyvä oli saada niihinkin varmistusta.

Toivoisin, että voidaan jo sitten syksyllä katsoa uudestaan, miten meidän asiakaskokemusta jatkossakin viedään eteenpäin. “

Tiina Raatikainen

Toimitusjohtaja

TARVE
Liiketoimintaprosessinkehitys, Asiakkuuksien muutosvalmius, Asiakastyytyväisyys

RATKAISU: Asiakaskokemusauditointi

Aldia Oy on auktorisoitu tilitoimisto Tampereella, jolle asiakkaan menestyminen on tärkeää. Aldia huolehtii yrityksesi taloushallinnosta ammattitaidolla, jotta sinä voit keskittyä ydinliiketoimintaasi. Tarjoamme asiakkaillemme nykyaikaisia ja laadukkaita taloushallinnon ja palkanlaskennan palveluja. Käytössäsi on alan paras osaaminen, henkilökohtainen palvelu ja ajankohtaisin tieto. https://aldia.fi/

"Meillä on niin sanotusti nyt paljon uusia narunpäitä, joista vetämällä päästään eteenpäin. Eli osataan tarjota pikkuisen enemmän sinne, minne pitääkin, kun tiedetään asiakkaasta enemmän. Nyt osataan lähteä porukassa kehittämään toimintaa eteenpäin, kun ei tarvitse enää arvailla mitä asiakas ajattelee ja toivoo."
"Lotta kuuntelee, sisäistää ja tiivistää asioita ja hänen kanssaan on kiva tehdä töitä. Lotalta ei tullut tyhmiä kysymyksiä vaan selkeästi kuunneltiin, mikä on luottamusta herättävä piirre. Yhteistyön aikana oon koko ajan kokenut, että ollaan menossa samaan suuntaan. Meille tuli vähän kesken projektia muutosideakin ja sekin saatiin toteutettua sujuvasti."
"Tosi toimiva tapa tutkia asiakaskokemusta. Asiakkaalle vahvistuu totuus, että me välitetään heistä, mikä on meille erittäin tärkeää. Tuloksista tehty tiivistelmä sisältää oikean tason tietoa asioista, joita voidaan käydä yrityksen sisäisesti yhdessä laajemmin läpi."