Asiakkaiden onnistuminen on Kasvupirtin tärkein mittari.
Tämä yritys on perustettu visiolle paremmin voivasta työyhteisöistä ja tyytyväisemmistä asiakkaista. Tämä yrityksen tavoite on auttaa yrityksiä menestymään ja kehittymään yhdessä asiakkaidensa kanssa. Pyörää tässä ei ole keksitty uudestaan, vaikka ajomukavuutta, nopeutta ja turvallisuutta onkin viety eteenpäin. Irrota apupyörät ja lähde mukaan.
“Suosittelisin Kasvupirttiä myös muille. Ylipäätään kokonaisuuden hallinta toimi hyvin, minulle ei jäänyt missään vaiheessa tunnetta, että en olisi tiennyt mitä tapahtuu ja missä mennään. Haastateltu asiakaskin soitti ja kehui haastattelun olleen hyvä.
Ensinnäkin oli hyvää, että tällaista tehdään. Asiakkaat tietävät, että heistä välitetään. Tästä saatiin valmiita ideoita, miten lähdetään liiketoimintaa kehittämään. Osa oli sellaisia, jotka jo tiesin entuudestaan, mutta hyvä oli saada niihinkin varmistusta.
Toivoisin, että voidaan jo sitten syksyllä katsoa uudestaan, miten meidän asiakaskokemusta jatkossakin viedään eteenpäin. “
Tiina Raatikainen
Toimitusjohtaja
TARVE
Liiketoimintaprosessinkehitys, Asiakkuuksien muutosvalmius, Asiakastyytyväisyys
RATKAISU: Asiakaskokemusauditointi
Aldia Oy on auktorisoitu tilitoimisto Tampereella, jolle asiakkaan menestyminen on tärkeää. Aldia huolehtii yrityksesi taloushallinnosta ammattitaidolla, jotta sinä voit keskittyä ydinliiketoimintaasi. Tarjoamme asiakkaillemme nykyaikaisia ja laadukkaita taloushallinnon ja palkanlaskennan palveluja. Käytössäsi on alan paras osaaminen, henkilökohtainen palvelu ja ajankohtaisin tieto. https://aldia.fi/
ALEKSI HELANDER, THE BIG BUSINESS INSIGHT GROUP OY